لطفا قوانین را با دقت مطالعه فرمائید. با سفارش از سایت حراجتو ، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، سایت حراجتو از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

قوانین به این شرح میباشد.

قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و امکانات را مطالعه فرمائید.

کلیه اطلاعات مشتریان توسط مجموعه به صورت محرمانه نگهداری میشود و فقط با حکم قضایی و دستور مستقیم مقام محترم قضایی به مراجع مرتبط داده خواهد شد.

نگهداری از رمز عبور و نام کاربری برای ورود به حراجتو برعهده کاربران و لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی آن را تنها نزد خود نگه داشته و برای دیگران افشا نکنند.

مدت زمان تحويل

تمام سفارشات مشتریان ، حداقل بعد از دو روز کاری و حداکثر بعد از 6 روز کاری با پست پیشتاز ارسال میشود.

سفارشات قبل از ارسال توسط مجموعه بررسی دقیق خواهند شد .

مدت زمان تحویل سفارشات ، در شهر تهران دو روز کاری بعد از تحویل به باجه پستی و سایر شهرها حداقل سه روز بعد از تحویل به پست و حداکثر هفت روز کاری بعد از تحویل به اداره پست کشور میباشد .

اگر نیازمند خدمات تیپاکس هستید حتما از طریق شماره تماس های پشتیبانی اطلاع دهید . خدمات تیپاکس معمولا گران تر از سرویس پست میباشد .

هنگام تحویل سفارشات ، از سلامت محصول مطمئن شوید و بعد از مامور پست تحویل بگیرید و امضا کنید.

محصولات به صورت حبابدار بسته بندی میشود .

در صورت عدم تامین کالا توسط تیم انبار سایت حراجتو ، هفت روز کاری بعد ، وجه سفارش شما عودت داده خواهد شد.

در انتخاب محصولات دقت کنید و در تایپ کردن آدرس دقیق ، دقت فرمایید . در صورت برگشت مرسوله به مبدا ، هزینه ارسال دوباره از مشتری گرفته خواهد شد .

نحوه پرداخت وجه

پرداخت ها به صورت آنلاین و متصل به سیستم شاپرک میباشد .

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

جهت هرگونه سوالات و مشکلات پیش امده در هنگام خرید و یا بعد از خرید . میتوانید موارد را مستقیم با واحد پشتیبانی در ساعت کاری در میان قرار دهید . شماره تماس پشتیبانی

09119111035

ساعت کاری پشتیبانی در روزهای رسمی و غیر تعطیل از ده صبح الی ده شب میباشد .

روند مرجوعي كالا

کالا ها تا هفت روز در صورت باز نکردن پلمپ کالا و عدم استفاده از آن ، قابلیت مرجوع دارد و باید مشتری کالا را با پست به آدرس فروشگاه ارسال نماید و هزینه ارسال مرجوعی ها بر عهده مشتری مباشد .

بعد از رسیدن مرسوله به فروشگاه . تا دو روز کاری مبلغ سفارش به مشتری عودت داده خواهد شد .

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

جهت ثبت شکایت میتوانید از طریق لینک تماس با ما درج شده در سایت با مدیریت مجموعه تماس بگیرید و یا ایمیل بفرستید تا شکایت شما بررسی شود .

حراجتو این حق را دارد که نظراتی که در آن ها توهین و یا نظراتی بر خلاف قوانین کشور اسلامی ما ایران ، باشد را حذف کند و این حق را دارد مشخصات شخصی که بر خلاف قوانین عمل کرده را در اختیار مراجع محترم قضایی دهد ..

هر گونه توهین و یا افترا بدون دلیل و مدرک به تیم حراجتو ، قابلیت پیگیری قانونی دارد .